Fuck off and die!

Blev en intressant resa till doktorn idag. Först fick jag medicinen enligt reglerna men fick för lite eftersom dom hade sabbat en ampull. Givetvis hade ju inte skit-apoteket någon extra ampull, värdelöst säger.

Sen efter ungefär 15 timmar fick jag tag i Martin som helt plötsligt kom på att han inte kunde åka till Öland. Så det blev att ta med sig Mamma. TACK kära vänner. *hm*

Är och har varit på ett jävla humör dom senaste dagarna. Fick veta varför idag. Läkaren ringde nämligen ett par timmar efter jag hade varit där för han ville lägga in mig, min sänka som visar hur mkt inflammationer som är på gång i kroppen låg på 137!!! En normal människa som inte har ont alls har runt 8. Eftersom man mår rätt dåligt av det försökte han förbjuda mig att åka till Liseberg imorgon, ja men han kan ju försöka den lille idioten. Lämnade in en förfrågan om att få byta läkare idag också, han har gjort sitt nu.

Fortfarande förbannad faktiskt och jag sitter hemma hos Martin tsm med diverse folk och vi har precis tagit paus i filmen twillight för att baka kladdkaka. Hade det inte varit för kladdkakan hade jag varit hemma redan för Twillight var fan ingen höjdare!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

låter inget kul alls.

Hoppas att kroppen pallar Liseberg idag och att du får en ny bra läkare. Men inläggning kanske är vettigt med tanke på sänkan...



Tänker på dig.

2009-07-01 @ 04:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0