Fiddelin goes körtelfeber?

Jag ringde vårdcentralen i eftermiddags och sa att jag tagit pencillin nu i över en vecka. Vet ni vad dom svarar efter en stund? Jo att dom tror att jag har KÖRTELFEBER :( Det suger så mkt att jag vet inte vad jag ska säga. Det är inget roligt alls.

Förhoppningsvis är det bara något jävla virus, ska vara på vårdcentralen imorgon klockan 10. Hoppas hoppas hoppas det bara är nått vanligt virus. Så har ni inget för er imorgon klockan 10 så håll en tumme för mig då.

Man har ju inte direkt något flyt.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej lillebror!

Hoppas du piggar på dig snart kram syrran

2009-06-11 @ 07:36:38
Postat av: Hanna

Usch! hoppas de blir bättre snart! kram Hanna

2009-06-11 @ 11:06:14
URL: http://hannastralman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0