Dum Dummare Amerikan?

När jag vaknar sätter jag mig alltid framför datorn och läser aftonbladet för att hålla sig uppdaterad om vad som händer i världen!

Hittade dock en sjukt komisk och hemsk nyhet. Tydligen hade en byggfirma i USA fått order om att riva ett hus. Men när en familj kommer hem så har dom rivit fel hus, dom hade nämligen rivit huset mitt emot istället. Huset dom hade rivit var byggt av den nuvarande ägarens far med en hel del släkt klenoder inuti.

Byggfirman som utfört rivningen hävdade att dom fått GPS-kordinater och gått efter det. Ärligt talat? Det är ytterligare ett bevis på att Amerikaner bara blir dummare och dummare för varje år som går. Dom kommer bli jordens undergång.

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0