Denna jävla Paris?

Man kan ju fråga sig om varför inte Paris Hiltons föräldrar blir tvångssteriliserade. Sen borde dom ju sterilisera Paris Hilton också så att det är omöjligt att hennes gener sprids vidare. För det finns ingen mer irriterande och jobbig jävla människa.

Tittade på hennes nya program idag när jag låg och halvsov i soffan. Kommer inte ihåg vad det hette men det gick ut på att man skulle bli hennes nya bästa kompis. Så ska dom tävla i vem som kan festa hårdast osv. Människorna som var med var otroligt irriterande och löjliga. Särskilt ngn bög (ja han var faktiskt bög) som hette Onchu eller något sådant. Det gick inte att se att han var en kille. Jag fattade inte det förrän dom sa att det var en han.

Det som är mest otäckt det är att dom dyrkar denna jävla Paris Hilton? Hur kan det vara något att dyrka? Det är lika irriterande som när småflickor sitter och tycker att Blondinbella är bra.

Fyfan jag blir bara illamående när jag tänker på det.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0