Den medborgerliga plikten!

Nu har jag varit och röstat. Vilket var första gången någonsin för mig. Det var lite spännande faktiskt, roligaste var att det var bara gamla gubbar från Anneberg som satt där borta som fortfarande ser mig som en liten femåring. Dom hade väldigt svårt att tro att jag faktiskt fick rösta iår. Fick t o m visa legitimation.

Hade tänkt rösta på Piratpartiet. Men efter diverse mail jag fick av dom så ångrade jag mig, fick tex ett mejl där dom bad mig betala partiledarens lägenhetshyra. Sådant tycker inte jag att man ska behöva göra så piratpartiet fick inte min röst.

Ska bli spännande att se resultatet ikväll.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0