De va då fan

Det är ju själva faaan! Jag kan inte spela FM. Det är helt dött. Ni som känner mig vet att det är typ det enda jag gör. Nu har jag inte spelat på sisådär 2 veckor vilket gör mig lite galen! Jag vill spela. Men inte ett liv ifrån det där förbannade spelet. Någon som har ett förslag hur man gör?

Imorgon är det läkarbesök igen, ska få medicin osv. Får se om jag får ta den för jag har ont i halsen och är förkyld. Jag hoppas jag har gudarna på min sida imorgon och får ta den! Sen tror jag ja ska träffa Ema. Vi får väl se om hon har tid, det var ett jävla tag sen vi sågs nu! Hon ska hjälpa mig med en studentpresent är väl tanken! Ska se om jag kan lura in henne på något konditori med. Man vet aldrig!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

vilka är det som tar studenten i år?

2009-06-02 @ 06:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0