Bilder från Balen

Har varit och kollat balen idag! Alla var faktiskt väldigt fina iår! Jag blir nästan lite rörd när jag ser mina kära vänner så fina och glada! Tänkte jag skulle visa några stycken här på bloggen. Ivan var extra stilig i sin frack, han borde verkligen ha på sig det oftare. Det var vi faktiskt överens om allihopa :) Fillan var otroligt vacker i sin klänning! Säger bara GRRRR :D haha! Emma Bengtsson likaså. Så förhoppningsvis om Blogg.se fungerar nu så ska jag lägga upp lite bilder!







Iváno i sin fina frack, hade jag bara kommit på vad hans dejt heter så hade det varit perfa :)



Sen hade vi ju Felicia och Victor! Felicia var rädd att jag skulle skratta åt henne, kan säga att det var ingen chans för jag kan utan tvekan säga att hon var en av dom snyggaste på hela balen!



Evelina och Gustav!



Lille-rylle var på G!



Lill-Emma var verkligen jättefin idag!

Nu orkar jag nog fan inte lägga upp mer! Men nu förstår ni hur fina dom var iaf!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: fillan

vilka fina kort du har tagit! tack så mycket för alla fina ord och smset du hade skickat igår! :)

2009-06-04 @ 11:12:01
URL: http://fhaegerstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0