Baksmällan!

Har sett årets komedi ikväll. Jag, Anton, Evve och Bobo åkte till JKPG för att kolla på Baksmällan. Hade ganska höga förhoppningar på filmen efter allt man hade hört innan. Åh herregud vad den levde upp till allt. Jag har ont i magmusklerna nu efter 1,5 timmes skratt-marathon. Kan nog säga att alla fyra var nöjda när vi lämnade bion.

Sen när jag släppt av Anton så körde jag iväg från ett rödljus i Nässjö. Farbror blå tyckte nog att det gick fort antagligen för sen hade jag dom bakom mig genom hela Nässjö ända ut till Hunseberg där dom slutade följa efter och vände tillbaka. Näää men jag var inte alls nervös ;P

Imorgon ryktas det om fest i Nässjö, är ju öltält och allt. Kan bli spännande :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

fler som inte ska köra bil märker jag... :P

2009-06-25 @ 01:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0