Abstinens

Det är Måndag idag, första Måndagen på länge som jag sitter framför tvn med en stor kopp kaffe och bara slappar! Men snart är det slutslappat för jag måste in och ta blodprov, sen lutar det nog åt att det blir fika med fröken Eliasson i eftermiddag, min gamla Geografi och Religionslärare för att vara exakt.

Värsta är att morgonen är ändå inte riktigt som den borde vara. Det saknas lite FM spel. Jag har lyckats att sabba det på något jävla vänster. Har ingen aning om hur jag lyckats eller hur jag ska kunna fixa det igen. Men ska kolla med Martin ikväll om han kan hjälpa mig att fixa det. För nu har jag inte spelat på 1,5 vecka!!!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0