A history in time

Blev inte mycket bloggande igår. Var knappt hemma en minut igår, först så drog jag och Bobo till Tranås för att hälsa på hos Martin, Linda och Macce osv som var på Scout "hitlerjugend"läger där uppe. Det var trevligt att se dom igen eftersom det var rätt länge sen nu.

Vi hängde där ett par timmar för att senare ta oss till Grimstorp för lite movienight med Eve, bagarn och Emma B. Det var riktigt nice faktiskt, Eve bjöd på världens godaste chokladmuffins. Dom kan jag ta fler gånger :D

Tyvärr hade jag lite bilproblem igår också, kylaren på Karin började läcka. Så Bobo och jag fick stanna på en resturang på vägen till Tranås för att fylla på vatten, dom var snälla nog så vi fick med oss ett par liter. Som tur var så hittade Pappa felet direkt idag och jag tror han har fixat det nu, det var en slang som läckte. Hade inte varit bra annars eftersom Karin ska rulla till Gbg på onsdag, för då blir det liseberg :D

Nu ska jag kolla på Family Guy och njuta av mitt kaffe!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0