Wolverine

Fan vad dålig jag blivit på att blogga. Börjar jag tappa sugen kanske? Hmn tål att tänkas på. Nåja, idag har jag varit och stor shoppat lite. Eller ja, det blev en Ipod med en FM-sändare så jag kan lyssna på musik i bilen. Hel smidigt eftersom jag slipper alla jävla cd-skivor då ju :)

Sen nu ikväll blev det lite filmkväll med folk hemma hos Jakob. Vi gjorde varma mackor och chillade. Jag var sjukt trött där ett tag och kunde knappt hålla ögonen uppe. Men när alla andra började göra sig redo för att dra hem DÅ var fiddelino på g. Så nu är jag rätt pigg ändå.

Värst av allt ikväll var ju dock att jag lyckades slarva bort mina solglasögon, vet i fan vart jag lagt dom och det gör mig liiiite nervös. Men har en aning om vart dom kan ligga nu faktiskt, kom och tänka på det i detta nu att jag faktiskt la dom i Albins handskfack.

hm, ja ibland kan bloggandet ha ngt gott med sig, som att man börjar fundera på vart fan man la solglasögonen?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0