Vad gör man när ryggen inte vill sova?

Jag kom hem från Lindas runt klockan tre. Satte mig för att kolla facebook ett par minuter men kände att det var nog dags att sova ändå. La mig i sängen och min sk rygg protesterade så hårt den bara kunde. Efter en timme när jag testat varenda sovställning som är fysiskt möjligt gav jag upp och startade kaffebryggaren, klickade igång FM och Spotify. Sen har jag suttit här. Just nu har solen gått upp, jag har pratat med Gabi och Emelie som båda var på väg till jobbet, och nyss åkte 06:15 bussen förbi. Nåja kommer vara helt död ikväll sen vilket kanske är lika bra för imorgon är det ju Liseberg och har en känsla av att jag inte kommer kunna sova till 12 då direkt ;)

Som sagt kom jag hem från Linda's runt tre. Skulle egentligen bara åka in för lite kaffe och glass igår kväll. Men sen fastnade vi i väldigt djupa diskussioner om livet. Vilket för min del var rätt välbehövligt. Var skönt att kunna lätt lite på trycket faktiskt.

Ska nog fylla en till kanna med kaffe nu och ladda för Mediamarkt med Bobo. Ska försöka lura med honom till IKEA också. Måste börja kolla vad jag ska köpa till lägenheten.

Förresten, passerade tusen inlägg för ett tag sedan, det ni ;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0