Uber mega fantastich famous

Nå vad ska man säga om Sacha Baron Cohen? Karln har ju uppenbarligen en skruvlös. Filmen var väl helt okej kan man säga. Dom flesta skämten är ju riktigt roliga men han har en tendens att gå mer åt det äckliga hållet. Garvade gjorde vi iaf.

Imorgon har jag bara en sak inplanerat och det är lunch med Handav. Skulle åkt till UBS imorgon också men det blev lite strul med Emma's jobb så det får bli en annan dag.

Laddar för Fredag då jag, Bobo och Anton drar till Öland. Vi ska ansluta till Martin och Co som åker redan imorgon. Tror vi stannar till Söndag.

Fan borde gå och lägga mig. Kanske kan somna om man har tur. Har inte varit så bra på att komma i säng på slutet. Det måste bli lite bättring på det känner jag.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0