Söndag

Det händer inte så mycket just nu faktiskt, regnet öser ner utanför, åskan mullrar något så in i helvete och jag sitter i fåtöljen som jag brukar göra. Ja det är som en vanlig dag i mitt otroligt enformiga liv. Men men, snart är det väl slut på det hoppas jag. Är riktigt sugen på att börja plugga nu, att ha en mening med dagarna. För nu känns det som man vaknar, man sätter sig vid datorn och så är dagen slut igen.

Tja, igår var jag ju faktiskt med Jossan i jkpg hela dagen. Avslutades med bio på kvällen, den nya Harry Potter filmen stod på schemat. Den var väl helt okej kan man säga. Men eftersom jag inte sett dom andra filmerna var det lite svårt att hänga med.

Just det, har ju glömt! Ska till Göteborg på tisdag tror jag, det blir tredje besöket där i sommar och andra gången jag ska till Liseberg. Denna gången är det med Linda och Co jag ska dit. Alltid roligt att göra något :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0