Satan i gatan

Nu händer det grejer hörni! Jag fyllde i en herrans massa intresseanmälningar på lägenheter i Växjö när jag vaknade idag. Två timmar senare ringde ett bolag och sa att dom hade en lägenhet åt mig!!! Fattar ni, dom hade en lägenhet åt mig? Helt sjukt. Jag vet ju att andra har haft ett jäkla strul med att hitta lägenheter så jag tvekade inte en sekund. Så första september flyttar jag hemifrån!

Det är lite blandade känslor ändå. Men det känns ändå som om det ska bli riktigt roligt!!! Detta är min chans att träffa lite nytt folk och lära mig saker jag inte kunnat förut. Sen vet man ju att man kan alltid flytta hem om det inte går som man vill :)

fan nu har jag mycket tankar i huvudet, saker som ska fixas osv. Det blir intressant!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0