regning måndag

Har egentligen inte mycket att skriva här just nu för det har inte hänt något idag. Eller jo, jag var hemma hos storebror en sväng innan med familjen. Lille Ville hade vuxit ordentligt bara på två veckor. Det går så jäkla fort alltså. Jag slapp iofs springa runt med Alice idag för hon var sjuk stackarn, inte alls pigg.

Men nu är jag tillbaka i soffan och regnet öser ner utanför fönstret. Då och då smäller det till av åskan men jag chansar och låter bredbands-modemet stå på. För Telia har ändå lovat ett nytt på posten ;) he he he.

Såg att Dexter börjar ikväll igen. Det gillar jag, första seriemördaren som är rätt skön så att säga. Om det inte blir en biltur med Albin sen så ska jag nog försöka se det!

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0