Okristligt tidigt

Idag vaknade jag klockan 7, förstår ni hur tidigt det är för en Fiddelino? :O Jag tror min kropp fortfarande är i chock. Men det finns ju en anledning till att jag gick upp då så klart. Eftersom jag hade glömt när jag skulle vara hos farbror doktorn för att få min medicin var jag ju tvungen att gå upp och ringa. Efter ett samtal fick jag reda på att det är klockan 10 jag ska infinna mig.

Så nu fick jag lite dötid innan jag ska göra mig i ordning. Givetvis hamnade jag framför Facebook direkt :P

Gick även in på aftonbladet för att uppdatera mig lite om vad som hänt i världen. Det var en hyfsat otäck olycka utanför Anneberg igår. En billist som mejade ner 4 motorcyklar, det ledde till att en man dog. Jag befarade att det var en person jag visste vem det var som körde bilen. Jag hade rätt tyvärr. Det är en person som Mamma och Pappa anmält för rattfylla X antal ggr och tyvärr så hände det den här gången. Så jävla hemskt är det faktiskt. Hemskt att hon kan sätta sig i bilen aspackad och köra bil, hemskt att ngn vaknar utan en make, pappa osv idag.

Hoppas bara att hennes son lärt sig något nu och slutar köra rattfull, för det är inte en gång man sett honom krypa till sin bil. Förbannade dårar.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0