Nu får jag betala

Nu känns det att det var ett tag sen man sov ordentligt. Sov visserligen en timme hemma hos Anton innan men det gjorde inte mig så mycket! Tänkte bara klockan skulle bli lite mer innan jag går och lägger mig för annars kommer jag vakna vid 4 och vara utvilad, det är faktiskt inget jag är så sugen på :)

Jag och Martin har suttit och kollat på när Zlatan presenterades för Barcelona-fansen. Det var runt 70 tusen personer på läktarna på Nou Camp. Kan inte förstå personer som säger att Zlatan är överskattad och dålig osv. Det står ju ganska klart att så inte är fallet eller hur? Han är en av dom största fotbollspelarna i modern tid. Det blir inte mycket större än vad det var idag!

Dom fick avbryta presentationen efter en sisådär 10 minuter eftersom att det blev totalt kaos när folk ville se sin idol på så nära håll som möjligt. Det gick sådär för dom kan man säga.

Nu laddar jag för Liseberg igen, vi åker imorgon vid halv 9! Kommer bli niiice :)

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0