Now everybody's praying. Don't pray on me!

Jag är skittrött. Det är en sisådär 35 grader i mitt rum och jag har så förbannat ont i mina ben. Det är en sån där natt när man bara vill be världen fara åt helvete och flyga till månen typ.

Ska upp tidigt imorgon också för att hämta lillebror på Öland. Lagom roligt att åka 20 mil bara för att vända och åka tillbaka igen. Men har man lovat så har man. Bobo följer med som sällskap vilket var rätt schysst :)

Sen ska vi nog grilla imorgon kväll. Lite blast from the past kan man säga, eftersom både Gabi och Jocke kommer, personer man sällan träffar sen skolan slutade!

Blir nog en bra dag imorgon med, bara jag kunde somna ngn jävla gång.

på återhörande

fiddelino


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0