Liseberg med Lollipop, Kroken, Sofi och Bobmeister!

Jorå, det blev som vanligt när man leker med folk, mkt trevligt :) Trots att svenska, danska, norska och tyska folket bestämt sig för att invadera Liseberg igår så hade vi skoj :) T o m i kön hade vi skoj så det var riktigt trevligt.

Åkte lite allt möjligt, spelade bort en sisådär 300 spänn och körde fel i Gbg, så det var precis som vanligt. Förstår inte att det ska vara så svårt att hitta i Gbg.

Sen när vi satt och åt igår så ringde storebror, han sa ngt som gjorde mig grymt stolt faktiskt :) Han ville att jag ska vara fadder åt Ville på hans dop! Jag tycker faktiskt det är grymt stort och tackade givetvis ja direkt! Det är verkligen en ära.

Så jag ska skåla lite med mig själv nu, jag gör det genom en stooooor kopp kaffe faktiskt. Behöver det för att vakna till :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0