it's getting hot in here

Nu är det riktigt varmt. Kvicksilvret visar på 28 grader plus i skuggan och jag har öppnat korsdrag genom hela huset. Funderar på om jag ska försöka hitta någon att åka och bada med senare men det är fan i mig inte en själ hemma alltså. Helt dött, märks att det är semester tider.

Idag vaknade jag av att det mullrade ute, jag gillar inte åska. Inte för fem öre faktiskt, sen är det extra otäckt att jag var ensam hemma också. Så jag flög upp ur sängen och började dra ur kontakter och internetkablar här o där.

Idag har jag faktiskt inget planerat. Även att det är fredag osv. Men jag orkar bara inte, kroppen är sliten efter ett par riktigt intensiva dagar. Måste lyssna lite på den och bara ta det lugnt. Så idag parkerar jag nog här hemma. Ska försöka läsa lite i min bok om Eva Braun också.

Ska bara njuta av det fina vädret och ha de gott :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0