It just got real!

Nu ikväll när jag loggade in på studera.nu så stod det inte som det brukade. Utan det stod att jag hade blivit antagen. Fattar ni jag lyckades komma in på högskola!!! Bara pga det blev jag lite glad för jag trodde faktiskt inte det. Enda strulet är att jag kom in i Växjö. Jag vet verkligen ingenting om Växjö. Men det kanske är lika bra? Kanske är dags att växa upp lite och ta tag i livet, bara dra iväg så löser det sig efter hand?

Kom som sagt in direkt i Växjö sen blev jag 12:e reserv i Jkpg. Frågan är om jag ska kolla om det finns någon chans att komma in i jkpg istället. Men då fastnar jag på det här stället som kallas småländska höglandet ytterligare ett par år. Inte för att det är något fel med det. Men samtidigt vill jag testa på något nytt.

Just nu lutar det iaf mycket åt att i September så bor jag i Växjö. Måste bara försöka hitta något boende.

Suck det är mkt i huvudet nu.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

GRATTIS!!!

gött! har inte Dan bott i Växjö en liten tid? Du kanske kan fråga honom om vad det är för en stad?... eller så åker du på vinst och förlust och har några riktigt bra högskoleår :)

2009-07-10 @ 05:43:04
Postat av: Camilla

Grattis!!!!

Kul att du kom in fastän det är i växjö...

kram syrran

2009-07-10 @ 06:08:38
Postat av: Hanna

Hej! Måste bara få gratulera dig till att du kom in! Lovar att det e störtskönt att flytta hemifrån ;)

2009-07-10 @ 08:45:31
URL: http://hanna.bloggsida.se
Postat av: Martin

Hejdå!

2009-07-10 @ 10:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0