Halva inne

Söndag igen, jag sitter mest och tar det lugnt. Ska nog bort till Martin sen för lite kaffe osv. Det var länge sen vi gjorde ngt sådant så det kan bli nice. Jag ska försöka utmana honom i pingis sen med ;)

Igår kväll kollade vi på film borta i kyrkans källare. Jag, Bobo, Jocke, Gabi, Linda och Martin. Det var riktigt trevligt faktiskt och nästan som förr i tiden när vi kunde sitta där varje kväll i veckan :) Vi passade på att spela pinigs också, mest dubbelmatcher där jag och Gabi mötte Bobo och Jocke. Resultatet behöver vi ju inte diskutera.

Vi kollade två filmer också ju, Boy A och Transporter 3. Boy A var riktigt bra, ska se den någon dag när jag är lite mer koncenterad bara. Sen hade Linda bakat kladdkaka med, den var fin som satan faktiskt, riktigt god :D

Ska skriva ut mitt hyreskontrakt imorgon hos Martin. Men jag måste ringa bostadsbolaget och kolla om jag kan vänta med att skriva kontrakt tills efter den 30:e juli när jag vet på riktigt att jag kommit in. Ska även sitta i telefonkö hos CSN imorgon, för deras jävla ansökningsgrejer kan helt enkelt fara åt helvete.

Det är mkt nu.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: japanesen

ha ha, just det, nu får även du känna på CSN-tyrannen. Och den kommer hänga efter dig resten av livet nästan. De kommer alltid att strula och aldrig gå att få tag på när man måste. Men de vet alltid var du finns sen när det är dags att betala tillbaka. Det är inte mindre än att jag tycker lite synd om dig. Men alla ska den vägen vandra... (nästan i alla fall) :P

2009-07-13 @ 09:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0