Gnällspikar

Glömde ställa klockan idag så jag vaknade inte förrän strax efter ett. Det var ju en liten missräkning men vafan, inte någon direkt katastrof. Så jag sitter med mitt morgonkaffe nu och läser aftonbladet. Ni vet ju att på sistone kan man tydligen kommentera artiklar och nyheter. En grej som retar mig med det är att dessa människor som bemödar sig med att skaffa konton på AB (för det måste man ha för att kunna kommentera) endast sitter och gnäller på hur dåliga alla reportrar är. Det är ifall dom inte tagit med ngt som läsarna tycker är viktigt eller om det har råkat komma med en särskrivning eller ett stavfel så gnälls det som satan.

Visst att man ska kunna få ge kritik men det blir ju rätt löjligt efter ett tag. Sen skriver dom att dom aldrig mer ska läsa aftonbladet och bla bla bla bla. Men vafan, byt tidning då om det är så jävla dåligt ?

Nä viva la AB

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0