Fiddelino har praktiserat!

Idag har jag praktiserat som tågvärd på Krösatågen! Det var en spännande upplevelse. Särskilt när vi körde på ett träd som råkade vara lite i vägen. Vilken jävla smäll!!! Blev en liten krossad ruta och vi fick med oss en stock till Halmstad men annars gick det rätt bra :D

Vi åkte till Halmstad för att käka lunch kan man säga, jag tyckte faktiskt det var rätt roligt. Inte ofta jag får åka tåg så man måste ju passa på när Emma vill ha med mig. Gjorde väl lite att vi inte setts på typ en månad också :)

Så det var riktigt trevligt att se henne igen. När vi vandrat runt i Halmstad i två timmar var det dags för hemresa och då var jag rätt nanig så jag somnade direkt :P Vaknade när vi närmade oss Värnamo, smidigt värre ;)

Nu ikväll var det kladdkaka och movie hos Martin, lyckades inte få med mig Linda hem idag heller, tråkigt värre :( Men ska försöka imorgon igen eftersom vi drar till Kalmar imorrn för att titta på KFF-Debrecen, kommer bli fett niiiice :D 

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0