En riktig fighter

Klickade in mig på fotbollskanalen.se nyss och såg något som gjorde mig lite ledsen i ögat faktiskt. En av mina absoluta favoritspelare genom tiderna har drabbats av cancer i hjärnan. John Hartson spelade ett tag för Arsenal men det var inte där jag lärde känna honom utan det var i West Ham när han spelade där. Han gjorde alltid en jäkla massa mål. Givetvis blev han en klar favorit när jag spelade FIFA i min ungdom. Köpte alltid John Hartson till vilket lag jag än spelade i. Han spelade t o m för Kalmar FF ett tag ;)






Han blev snabbt känd som en riktig fighter och en stenhård anfallare. Så jag säger, kämpa John, det här är din livsmatch och jag tror du blir utsedd till Matchens lirare!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0