Don't suck to hard on the lollipop!

Idag har varit en rätt soft dag ändå. Först var det middag på Sandsjöbaden med the libbers. Sen tog jag mig hem till Lollipop-Linda för lite fika, hon hade bakat kladdkaka som var riktigt god faktiskt, trots att hon hävdade motsatsen!

Vi kollade lite film också, givetvis. Fist-Ida refererade oss som filmklubben, idag kollade vi på walk hard. Det är en parodi på Walk the Line. Så har ni tråkigt någon kväll så kolla på walk hard, för fy fan så rolig den är alltså :D

Alla sexskämten gjorde mig lagom speedad som vanligt så jag var ordentligt på G.

Nåja, borde nog sova snart egentligen men vet ju att det inte kommer bli så. Imorgon ska jag nämligen till Växjö för att kolla in Universitetet lite.

På återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0