Blablabla= Bullshit

Jag borde lagt mig för flera flera timmar sen, men det är så mycket i huvudet nu. Det är allt med flytten som jag borde ta tag i. Sen är det annan skit som snurar till det för mig.

Vet att det andra kommer lösa sig i o med flytten så egentligen borde det bara ignoreras. Pratade med mormor om flytten idag och hon tyckte det skulle bli jättekul att köpa saker åt min nya lägenhet, jag menar gärna för mig ;)

Den här dagen har gått sjukt långsamt. Den ville liksom aldrig ta slut. Skulle varit med Martin också men det är ju som vanligt så att säga. Borde inte bli förvånad men de blir man ändå.

Albin ringde sen sent som satan och ville ta en mosbricka på S-oil :P Det ställde man ju givetvis på, så han, jag och Elmsjö drog till Eksjö. Sen tog vi oss en skogsrunda med rally-golfen, både jag och Albin var nära på att hälsa på diket. Men skoj vare :)

Måste fan snarka snart nu, ska åka till storebror imorrn och skriva ut hyreskontraktet och skicka iväg. Sen har jag lovat att köra morsan till tåget med, hon och moster ska ta ett par dagar i Sthlm. Hoppas hon köper ngt fint till sin favorit-son ;)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0