Årets bästa dag?

Igår var en helt otroligt rolig dag. Vi drog alltså till Liseberg. Det var jag, Ema, Emli, Iváano, Sudden, Masken, Bacha och Jossan. en brokig skara kan man tycka men det blev faktiskt riktigt riktigt bra. Vi höll sams hela dagen. Eller ja, jag och Emli blir ju alltid lite osams men oftast är vi sams direkt igen :)

Det blev en hel del karuseller givetvis, jag vågade mig upp i Kanonen vilket var en upplevelse! Sen spelade jag upp sisådär 300 kr på alla chokladhjul. Blev faktiskt en högvinst :D Jag vann 2 kg toblerone!

Fast enligt Emma och Emli så vann dom den högsta vinsten eftersom dom sprang på Björn Gustavsson och tog kort på honom. Behöver jag säga att dom var nöjda?

Jag hade gärna velat våga mig upp i Uppsvinget med men fan så högt det är alltså, det gick bara inte. Vi hade även planer på att ta ett natta-dopp när vi kom hem, men efter en halvjobbig bilresa var det ingen som var sugen på det mer :) Men det kommer ju fler kvällar för det så att säga :)

Nu har det ju gått ett dygn sedan vi var där men jag är fortfarande glad att jag åkte. Tänk om jag stannat på sjukan? Jag hade missat årets bästa dag! :O

Tack allihop för en riktigt rolig dag! <3

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0