Är det värt det?

Den olyckan som var utanför Anneberg häromdagen var ju givetvis en misstänkt rattfylla. Det visste jag ju iofs redan eftersom jag vet vem personen är som körde bilen. Jag tycker det är så jävla avskyvärt att köra rattfull, för om det händer något så är det nästan aldrig personen som kör bilen som skadar sig eller dör. Det är alltid en annan människa som får lida för att en idiot får för sig att han är Michael Schumacher. Det är helt enkelt vidrigt.

Jag vet inte hur jag skulle reagera om någon av mina vänner körde rattfull. Skulle bli så förbannad! Personligen sätter jag mig ALDRIG i bilen dagen efter jag har druckit. Jag är livrädd för att det fortfarande ska ge utslag på en alkoholmätare.

Så snälla snälla snälla, har ni druckit lämna bilen hemma. Annars kan du sitta som min granne nu med ett liv på ditt samvete, är det verkligen värt det?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0