300 myggbett?

Har varit en fin dag idag med, varit ute och badat med Alice och Storebror en sväng. Alice sa att hon höll på att drunkna för att vi skvätte vatten på henne, hon fick gärna skvätta på oss men inte vice versa :D  Hon e rolig hon!

Sen ringde Ema och sa att jag skulle komma till dom i Långanäs där dom var och grillade. Jag var inte sen att tacka nej så jag drog ut till Anneberg och hämtade Ivan sen drog vi till Långanäs. Dom badade och spelade vollebyoll men jag nöjde mig med att titta på vilket var rätt trevligt det också :)

Nu e frågan vad man ska göra dom närmsta dagarna för nu är det inte en skäl hemma, Ema o Co drar till Gotland. Martin och Co är i Halmstad och så fortsätter det. Lite tråkigt tkr ju jag som ska sitta hemma :(

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0