When you have a bad day!

Tjolahopp bloggen. Idag äre inget vidare faktiskt, kroppen värker så in i helvete! Trodde faktiskt inte att jag skulle lyckas resa mig ur sängen idag! Men efter lite pust o stön så lyckades jag.

Måste ringa Bobo idag med. Vi får ta och diskutera hur vi ska göra i helgen med roadtripen till Västerås. Det är inte lätt att hitta någon som vill följa med, inte ens när man erbjuder sig att betala biljetten :) Jag menar det är inte bara för bandyn jag vill åka, jag vill åka för att se ngn annan stad än Nässjö och Jönköping. Jag vill åka för att komma bort lite och glömma att man mår dåligt, glömma att man inte har något jobb, och glömma all skit. Liksom fly undan ett litet tag, även om det bara är för några timmar.

Ni kanske tycker det låter töntigt att en bandymatch i Västerås kan göra det. Men så är det faktiskt.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: s

jamen förlååååt då !

2009-01-20 @ 22:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0