Vi e IFK-tjejer, titta vilka grejer vi kan göra med bollen ute på plan.

tjolahopp bloggen! Idag har det varit bandy för hela slanten som vanligt en lördag. Först var det IFK Nässjö mot Kareby IS. Kareby är ungefär som IFK var för 3-4 år sedan! Med andra ord kommer Kareby bli livsfarliga om ett par säsonger. Men idag var IFK Nässjö minst två nummer för stora och vann tillslut med 5-2. Det var riktigt gött. Dom närmar sig faktiskt semi-final nu och jag kan knappt vänta tills det blir klart för Studenternas :)

Sen när vi drog hem så spelade Sverige semifinal mot Kazakhstan. Sverige vann klart så imorgon är det final. Vem dom ska möta avgörs just nu, jag sitter hemma hos Martin och tittar på Ryssland-Finland. Jag har faktiskt inte en aning om vad det står för jag kom nyss och det är paus. Men jag tror och antar att Ryssland spelar final imorgon.

Ikväll blir det häng hos Martin, det är i princip det enda jag orkar med. Har redan lyckats sova två timmar under dagen idag vilket är gött inför natten för jag vet ju vad som väntar.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Bandy all around ;-D Men kul, ja jag förstår att du vill kötta ned dem på måndag och det med all rätt måste jag säga.

2009-01-24 @ 22:32:40
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0