Välkommen hem Fiddelino

Äntligen hemma igen efter sisådär 9 timmar i en o samma fåtölj. Gissa om man e mör i den så kallade bakdelen? Idag var det ännu segare än sist för jag fick ingen medicin förrän runt klockan 12, lägg då till att jag suttit där sedan klockan kvart över 8. Det är dagens sjukvård de.

Konstigt att man kan bi så trött av att inte göra något alls. Jag tror jag ska ta o sova en liten stund, kanske ska bort till Martin en stund, lutar åt att det kanske blir lite Handboll ? Sverige spelar ju mot Spanien ikväll :)

Nyfiken: Jaa du det behåller jag för mig själv. Men roligt vare :D

Sydd: Men häng påå dåå Sudd!! :) Du kan tjöta hela vägen så jag kan hålla mig vaken :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

kanske, kanske inte 8)

2009-01-19 @ 18:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0