Tuttarna är på väg tillbaka!

Idag har det varit mastodonthäng med Ema! Började med yatzy faktiskt. Har ni någonsin fått 303 i yatzy? Det har jag ;P

Efter Yatzyn kände vi oss mogna för film, det blev Love Actually! Denna fantastiska film, finns ingen bättre julfilm/kärleksfilm kan man väl kalla den va? När filmen var slut runt halv 8 blev det dags för att handla! Dels för imorgon och dels åt Ema's föräldrar som törstade efter smör och knäckebröd.

Men vi tappade fokus lite på ICA så vi hamnade hemma hos Emli i hennes nya lägenhet! Jäklar va fin den va, jag tyckte den va skitnice:)

Anton kom dit en sväng och tiden typ flög iväg. Jag skulle åkt hem vid 8 var tanken. Men jag kom inte hem förrän nu runt 23 för det blev Hamburgare på Statoil.

Ema har anmält sig frivillig att följa med till farbror doktorn imorgon. Jag är grymt tacksam för detta eftersom besöket lär krypa över 6h gränsen. Kul att hon vill följa med tycker jag för man får sällskap :) Har lite svårt för att säga vad jag tycker osv, men det betyder mycket att hon hänger med. Tror inte många av mina vänner (menar inte att dom är dåliga på nåååågot sätt nu, så nu har man inte retat upp ngn) Skulle anmäla sig frivillig att sitta med mig på sjukhuset och kolla på medans jag får dropp.

Det ryktas om att vi ska kolla på Utvandrarna och nybyggarna under tiden. Kan knappt bli bättre :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

hahaha jag älskar att spela Y och har faktiskt fått 301 en gång i storhetstid,hoppas det går bra idag då.

2009-01-05 @ 11:11:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Hockeydags? Hur gick det hos dr?

2009-01-06 @ 01:18:23
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0