The Ukemaster!

Vet ni vad? Jag tror fan inte det är omöjligt att lära mig att spela på den där förbannade Ukulelen :) Spelade lite i reklampauserna hos Martin (fick inte spela för Martin och Hanna under programen) Vi kollade först på ngt om reseledare i Thailand, jävlar så snygga reseledare, tror jag ska boka en restresa med Fritidsresor direkt, säger bara, Anna-Karin.

Sen kollade vi på den där nya grejen med idol-juryn, det var rätt roligt. Tycker dom är störtsköna.

Hanna gjorde macka till mig också, hon är snäll hon ibland! Är lite hård mot henne ibland. Men det för att hon ska lära sig att komma ur sin kristna bubbla iaf minst en gång om dagen :)

Jag glömde ju givetvis att ta blodprov idag så jag måste in och göra det imorgon. Men först ska jag ta en låååång sovmorgon för jag har sovit jävligt dåligt ett tag nu ( 2 h inatt, ryggjävel) Sen taggar man ju Emli's 20-års fest på Lördag, finns en risk att jag somnar innan 10? :P

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0