The Guitar Hero King!

Emelie fick grundligt med spö i Guitar Hero ikväll. Hon var aldrig nära en seger, trots att hon vann EN ynka låt. Fiddelino is still king.

Vi började med att svulla Pizza, men det gick inget vidare faktiskt. Jag orkade ungefär en halv slice sen höll jag på att storkna. Emelie höll ut lite mer och fick i sig lite över halva sin pizza.

Sen blev det ju givetvis film till Pizzan, valet föll på Green Street Hooligans. En av världens bästa filmer. Emelie hade aldrig sett den så givetvis valde jag den, det blev iofs inte så mycket tittande. Vi tjötade mest sen kom Diss-Ema och började bläddra i massa kataloger.

Emelie och jag har bestämt att Ema ligger på minus nu, särskilt för att hon åker till Asien i flera månader. Sen hos mig ligger hon lite mer på minus eftersom hon dissar vår lilla klassåterträff på Fredag. Så det blir väl järn-fyran som vanligt, Jag, Emelie, Dennis och Jocke. Men trots att hon har samlat minuspoäng i massor så ligger hon fortfarande på plus :) (tror jag)

Kvällen gick jäkligt fort och huxflux var det jätte sent. Eftersom jag ska upp runt 7 imorgon så blir det att nanna tidigt idag.

Så imorgon klockan 9:40 får ni gärna be en bön för fiddelino, det är då turken ska genomborra mitt knä :S Kameran är med så förhoppningsvis ska jag lyckas knäppa ngn bild på det och lägga upp här :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Jag ska tänka på dig idag! Sköter sig turken inte, kicka han på smalbenet :-D Tänk på att andas ;-D Nej,har inte testat dem men kanske borde...

2009-01-13 @ 05:47:51
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0