Slakt nästa?

Sitter och väntar på att Scan-bilen ska komma och plocka upp mig och köra mig till nödslakten nu! Ärligt talat min jävla rygg gör så förbannat ont! Jag kan inte stå, jag kan inte sitta eller ligga. Vad fan gör man då? Smärtan går knappt att beskriva, benen bara skakar när jag ställer mig upp.

Har bokat tid hos frisören idag med ska bli spännande och se hur det kommer gå. Kommer ju ta en två-tre timmar där.

Nähä om jag skulle gå ut och vänta på Scan-bilen då.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

jo, det är klart att jag inte är ensam om det. lät det som det? -det menade jag inte iallafall.

2009-01-09 @ 12:46:15
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0