Sista inlägget på ett tag.

Japp, det är officiellt. Jag kommer att få en ofrivillig bloggpaus ett par dagar eftersom jag blir inlagd imorgon. Ser väl inte direkt fram emot att sitta där inne och uggla. Jag ser däremot fram emot att få någon go nattdrog så man kan få sova en hel natt utan problem! Underbart egentligen! För det är som jag sa till Ema idag, kroppen är trött, psyket är nog ännu tröttare. Jag måste få sova...

Jaja nu lämnar vi det. Ikväll har jag ju varit på klubbmöte med Nässjö Motorklubb. Kan ni tänka er att när ordföranden frågade om man kunde anta mig som medlem så svarade alla ja! COOOLT va?? :) haha!

Dom var faktiskt väldigt trevliga och tillmötesgående! Han som var ordförande var väldigt hjälpsam när det gällde att tolka alla papper Oscar hade med sig. Visade sig att han och jag måste åka till Norrköping för att gå på Rally/ABC-kurs. Men han skulle försöka dra i lite trådar och ge oss en egen utbildning i Vetlanda verkar det som. Så snart är vi redo för att Rejsa så att säga :)

på återhörande (Vet i fan när)

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Lycka till nu då med alles!!!!

2009-01-27 @ 06:45:10
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Hej, jag är död och lederna gör uppror-har fått in datorn i sängen och måste försöka komma upp lite. Tråkigt att de inte gjorde mer,men vad sa de?

2009-01-29 @ 20:16:03
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0