Så gick det när man skulle vara duktig....

Har tagit det lugnt ikväll. Kroppen har inte riktigt återhämtat sig efter sjukhuset. Har fortfarande sjuka abstinensbesvär av Morfinet. Igår var det åt andra hållet liksom, hade kunnat sova hur mkt som helst. Men nu ligger jag i sängen totalt klar vaken och det går bara inte att somna.

Lekte lite med Bergströmskan idag med. Vi var nere på stan i två mkt hektiska timmar. Vet inte om vi hann med så mkt. Men sprang runt gjorde vi. Eller jo? Köpte inte Emma någon tältgrej som skulle föreställa ett linne? Ja det låter jag vara osagt faktiskt...

Sen fyllde ju fadern år idag också. Storasyster med familjen dök upp, blev lite GH och fika. Lyckades även sälja två av Fillans tröjor till dom. Jag är född säljare så äre bara!

Ska försöka sälja två imorgon med när Storebror med familj kommer. Så grym är jag!

Just det, kommer någon snubbe från Värnamo imorgon och ska kolla på Birgitta :) Hoppas han är riktigt sugen på henne och tar med henne hem. För i övermorgon kommer, Liselott/Svetlana!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0