Roadtrippen.....

Vet ni vad, det blir roadtripp i helgen. Jag och Bobo bokade biljetter idag. Vi fick ett tillskott i bilen trots allt. Det är Hampus som ska följa med, Hampus är vän med lillebror och spelar bandy så han är ju intresserad av sporten t o m.

Som sagt, det är inte bara för bandyn vi åker på Söndag, det är helt enkelt bara för att komma iväg från Småland lite. Så om det är någon mer som vill följa med så finns det två platser kvar i bilen.

För övrigt har jag faktiskt lyckats ta mig till skrivbordet istället för sängen nu. Men idag är det konstigt, jag förstår inte varför ryggen ska göra SÅ ont. Jag menar jag har alltid ont men idag är det inte långt ifrån tårar....

Albin ringde innan och ville gå på bandy ikväll i Nässjö. Det lockar som fan. Men jag vet inte om jag klarar av att stå där ikväll....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0