Roadtrip?

Bobo ringde för en liten stund sedan. Han var sugen på en liten roadtrip. Det är ju så att Sverige arrangerar VM i bandy i år. Jag har aldrig varit på en VM-final i något så det hade varit riktigt schysst att åka upp till Västerås och kolla.

Men nu äre ju så att Birgitta har dött. Så vi funderade på tåg först, det skulle kosta sisådär 3000 spänn tur o retur. Sen kollade vi buss, det kostar 600 spänn ungefär. Men, ni som har åkt buss långt vet hur det är. Jag är smått allergisk mot bussar. Jag vill åka bil, tyvärr är jag den enda med körkort av oss som vill åka det betyder att jag ska köra 35 mil, kolla bandy och sen köra 35 mil hem. Det kommer jag inte orka. Så om det är någon annan med körkort och kaaanske en bil som är sugna så hör av er :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

jag hade lätt kört om jag hade haft körkort :D Vill väl också dit !!

2009-01-19 @ 08:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0