One Tree Hill

Godkväll bloggen!

Sitter här i min härliga kosa-dräkt och kollar på lite One Tree Hill :) Alltså en väldigt slapp dag/kväll. Jag är helt enkelt nöjd.

Magen har slutat kurra också så det går helt enkelt framåt. Jag kommer nog t o m kunna ta den där jäävla medicinen imorgon igen, alltså dags för 8 timmars plåga på ryhov. Så har ni inget för er så gå till Ortopedavdelningen, hiss U tror jag det är ;)

Bil frågan till Västerås är nog åtminstone till 80% löst nu. Så nu behöver vi bara en till med körkort som kan köra :) Mamma såg på mig som en utomjording när jag frågade om jag kunde få låna bilen till Västerås för att kolla på en bandymatch :P hehe

På tal om bandy! Vi var ju i Jönköping för att kolla på IFK Nässjö - Jönköping/Waggeryd. J/W försvarde sig faktiskt väldigt bra, trots att IFK vann tillslut med 8-0.

Jag fick höra ett "roligt" rykte nyss, att en spelare i IFK lipade efter matchen för att hon bara gjort ett mål? Vafan? Då spelar man inte för sitt lag, då spelar man för sitt nr på tröjan och sitt egna rykte. Totalt värdelöst!

på återhörande

fiddelino


Kommentarer
Postat av: E

Hahahah vet exakt vad där är :-D Synd jag var inte hemma då hade jag kollat upp en sväng, det är ju nästan att komma hem där ;D

2009-01-18 @ 20:35:25
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: E

Givetvis så tänker jag på dig angående awarden i mitt inlägg ;D Ha en riktigt bra dag.

2009-01-19 @ 06:27:46
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: nyfiken

vilket nr va de som lipade?

2009-01-19 @ 15:32:00
Postat av: E

hAHAHAHAHHAHAH ja,det är nära nu-tro mig!

2009-01-19 @ 18:03:19
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0