Nothing Matters Anymore.

Go afton blogglovers. Idag har jag varit en dålig bloggare. Detta är första inlägget idag och klockan närmar sig midnatt. Fattaaa vad duktig jag har varit på att hålla mig från datorn?

Idag har papprena skrivits på Saaben så nu är det bara 7 dagar kvar. Sen jävlar ska jag åka bil tills jag spyr.

Först gled hela familjen till Farmor och Farfar, gissa vem som körde? Inte fan vad det jag. Utan lillebror!!!! Jag var skräckslagen hela vägen. Efter en vådlig resa hem så kollade jag på VM-finalen i Bandy och slappade loss. Sverige vann faktiskt över Ryssland med 6-1! En mycket stabil insats.

Sen dök både Bobo och Albin upp hemma och vi käkade lite Pizza och kollade på film borta i Kyrkans källare. Just det ja, Hanna kom ner en sväng med. Hon e svår flörtad ska ni veta. Försökte verkligen idag men jag fick bara stryk. SKANDAL :P

Imorgon är det klubbmöte med Nässjö Motorklubb. Alltså mitt första föreningsmöte någonsin! Jag är jättenervös *hm*

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Hahhaha lät farligt ;-D Helt rätt,ibland kan det vara bra med föräldrar så stiger in och rör om lite.

2009-01-26 @ 06:37:37
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0