Nattens riddare!

Nu har fiddelino varit sneeeeeel. Oscar smsade och undrade ifall jag hade somnat ifrån TV:n i mitt rum eller om jag låg och kollade. Som ni vet så har jag ju slutat med det som kallas sömn.

Jo det var så att Oscar's bror hade lovat att köra hem honom inatt (Oscar tar inte körkort förrän i sommar) Så han satt borta på Tonår och väntade på honom. Oscar's bror har en tendens att glömma saker och ting, tex så glömde han mig i Lekeryd i somras. Idag hade han gått till hotellet istället. Så Oscar hade fått för sig att gå hem, det är sisådär en halvmil. Klart att Fiddelino ställer upp och klär på sig igen och går ut i stormen :)

Lika bra att fjäska för Oscar nu så han inte kör in Rallybilen i ett träd i sommar.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0