Nä men se på fan!

Vilken dag det har varit hörni!!! Jag sov länge, det var jäkligt härligt! Jag klev inte ur sängen förrän halv tolv. Jag var ändå som ett lik men upp kom jag för jag visste vad som väntade, B A N D Y! Förr kunde jag inte med att kolla på det som jag då inte tyckte var en sport! Men tillslut så lyckades jag lära mig att älska spelet!

Idag spelade IFK mot förra årets Semi-finalmotståndare Västerstrands AIK! Jag var riktigt orolig att det skulle bli hårt. Men ICKE! Det tog sisådär 30 sekunder så hade IFK gjort 1-0. IFK spelade som gudar och krossade VAIK! Det blev tillslut 7-0, Uppsala here We Come :D Det ska tilläggas att det var blott andra gången IFK slår VAIK!

Sen när jag kommer hem så var jag stel som en pinne! Köld och Reumatism (Baaaaaaad combo) Så jag la mig platt i soffan medans pappa eldade på i spisen! Så nu börjar jag kvickna till. Fick ett sms av Martin där det stod. klicka in på 358 på text-tv. Givetvis lyder jag och vad får jag se? JO HV71 är i Serieledning igen, vilken fantastisk syn. Dom slog DIF borta vilket var extra roligt för att Fröken Jansson tagit sig hela vägen till lilla 08-området för att se äckliga djurgården åka på stryk :) FANTASTICO

Nu ska bara Juniorerna i ishockeyn vinna så är det ett Hattrick i sportresultat idag!

Nu laddar vi för Tisdag då det är Bandy i Tranås! OOOH AAAAH OOOHH AAAH ÄÄÄH VIII EEE ROOOSAAA BOLLAREE :)

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Jossan

Säg inte för mycket.

2009-01-04 @ 23:43:37
URL: http://inspiredofme.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0