Lovley Sunday!

Drog ett par spyor igår när jag skulle lägga mig också, jag fattar ingenting faktiskt. Mår lite halvdant idag också. Men jag kollade upp biverkningarna på den medicinen jag får på sjukhuset. Tydligen så försvinner i princip mitt imunförsvar vilket gör att jag blir sjuk bara ngn tittar på mig. Så jag får väl leva med att må skit antagligen.

Idag är det klart, Birgitta ligger på blocket! Var ute innan och tog det sista kortet på henne. Pappa hade tagit bort extraljusen, stereon och allt annat som gjorde Birgitta till den hon var. Jag måste bara se till att hitta min lilla Tigger som satt i bilen, den måste följa med till nästa bil också.

Tigger fick jag av Emma och ngn mer när vi gick i skolan, den har alltså suttit i bilen i snart två år. Klart den måste med! :)

Idag är det söndag, ni vet att jag ÄLSKAR söndagar. Så jag ska inte göra ett skit, och kurrera magen. Det bubblar konstigt alltså....

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: E

Usch då, krya på dig då. Kan ju vara en rusig biverkning!!!

2009-01-18 @ 15:08:07
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: sydd

jag döper nästa också! (:

2009-01-18 @ 22:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0