Lite mindre tjurig!

Tjurigheten släpper mer o mer! Somnade givetvis när jag skulle lägga mig och läsa Nickeboken. Jag läste nog en halvsida innan jag somnade.

Vaknade av ett Snel-Ema ringde, hon släppte en liten bomb trots allt. Hon och ELKJ hade bestämt sig för att resa nu. Jag var liiiite sömnig när hon pratade men jag uppfattade nog rätt länder, Kina, Vietnam (Thaivan's hemland) Kambodja och som avslutning Thailand. Roligt för dom, men kan ju inte bli annat än avundsjuk, kanske inte just på att åka till dom länderna men just att få resa lite :) Jag vill gärna ta en tur kanske till London eller Barcelona nu.

Givetvis kommer man sakna Emma eftersom jag har vant mig vid att umgås med henne ganska mkt! Men som tur är har hon inte fått för sig att vara borta i ett år som sist. Hade det varit så hade jag nog slagit till henne lite halvhårt :P

Nähä nu ska jag kolla på antikrundan tror jag. Alltid lika roligt att se folk bli helt krossade när dom tror sina "antikviteter" är jättedyra, och så blir dom värderade till 500 kr :P he he he. Skadeglädje?

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

jag är på till Barcelona!

2009-01-08 @ 21:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0