Kvack Kvack Kvack Kvack!

"God"morgon. Jag är tjurig idag, sovit ungefär 3 timmar inatt och det känns som om jag ska gå av någonstans på mitten. Skulle ringt sjukhuset idag på morgonen men jag lyckades inte vakna, hade jag väl somnat så tänkte jag ta mig fan inte ställa klockan två timmar senare.

Som tur är så hittade jag en grym film som går på tv nu. Nämligen D3 Mighty Ducks. Det är Hockey kort och gott. :)

Idag står inget på schemat faktiskt, inte för att jag tror jag kan göra något ändå.

Kollade ni Grammisgalan igår? Det gjorde jag. Retade mig som fan på den där Kleerup? Ärligt vem tror han att han är? Vem som helst såg ju att han var hög som ett hus.

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: sydd

hahah den är skön ;D

2009-01-08 @ 13:40:56
Postat av: E

Kleerup är ett praktarsle och studiomännen fick hämta in honom för att han sprang runt överallt som en idiot...

2009-01-08 @ 17:43:33
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0