Jag kanske borde ta med honom hem och slänga honom i sängen.

Tjolahop gott folk, ikväll har jag varit hemma hos Linda! Vi har käkat, tjötat, och jag ska lära mig spela Ukelele! Jag kommer bli så grym! Så imorgon ska jag dra till Musikbörsen och köpa mig en rosa hello kitty Uke:D

Kan ni tänka er, jag fick massa skamliga förslag från äldre kvinnor idag! Det var värsta Sodom och Gomorra hemma hos Linda! Värst var helt klart Ungdomsledar-Hanna som ville ta med mig hem och slänga ner mig i sängen!! :O Jag var lika chockad som ni blir när ni läser det här!! :P

Tja, nu har jag inte så mycket mer att skriva! Återkommer med bild på min ukelele imorgon :D

på återhörande

fiddelino

Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart!!

2009-01-02 @ 00:55:42
Postat av: Becca

Hej hopp!:)

2009-01-02 @ 11:09:23
URL: http://pinkbecky.blogg.se/
Postat av: E

Hahahha jag vill se bilder :-D

2009-01-02 @ 15:42:58
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0